Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
24 липня апеляційний суд Черкаської області спільно з ТУ ДСА України в Черкаській області організували для керівників апаратів місцевих судів тренінг на тему «Розвиток комунікаційних навичок для роботи з відвідувачами суду». Упродовж усього дня було проведено декілька тематичних сесій, зокрема такі:
1. Основи комунікації.
2. Відвідувач суду. Хто він/вона? Робота з відвідувачами суду.
3. Комунікативні типи відвідувачів і стратегії спілкування з ними.
4. Алгоритм сервісного обслуговування незадоволених конфліктних відвідувачів. Відповіді на претензії та скарги.
Учасники тренінгу мали змогу вивчити саме поняття комунікації, як відбувається її процес, бар’єри комунікації та її види. Було систематизовано знання учасників семінару з таких питань, як: види прийому відвідувачів, їх типологія та потреби, претензії, скарги відвідувачів.
У ході тренінгу було вивчено методи застосування технік емоційного налаштування на спілкування в складних ситуаціях з незадоволеними і конфліктними відвідувачами, розглянуто етапи роботи з незадоволеними відвідувачами, які висувають претензії, скарги.
Як результат, учасники тренінгу навчилися, як мінімізувати, або запобігти в спілкуванні з різними типами відвідувачів їхнє невдоволення та вивчили особливості і правила встановлення контакту і спілкування з різними комунікативними типами відвідувачів.